10 Kasım 2008 Pazartesi

Tuba Büyüküstün Fotoğrafları (03)

2 Yorum:

Adsız dedi ki...

tuba ablacım senin bu dünyada eşin benzerin yok senin güzelliğin ehastayım
sen tüm gerek yabancı gerek türklerin güzellikce çokdaha öncesin seni ve HAZAL KAYAYIyere göğe sığdıramıyorum. herşeyiyinizle 1 numarasınızya sana bitiyorum ayrıca bülent inaldan ayrılmanda çok iyi olduu sana laik deil di zatisanadahaiyieri laik ama bide genç sevgilin losa daha iyi loluro beren saat ayağını denk alsın onun karşında TUBA BÜYÜKÜSTÜN VAR OOO TUBA İSMİNİ AĞZINA ALMASI İÇİN BİR FIRIN EKMEKYEMESİ VE HATTADUA OKUYARAK ANMASI LAZIMM......

Adsız dedi ki...

tubacim ben azerbaycandan sana coooook selamlar gonderiyorum seni cok seviyorum sen bitanesin seni gore bilmek icic dunyalari veririm senin setine gelicem bakuden beren saat senin ayaiin tozu bile olamaz ona nefret ediyorum o bi alcak onun fan kulubunede alcak olduunu yazicam simdi seni cook seviyorum azeriler beren itini deyil guzel tubisi seviyorlar seni cooooooook seviyoum tubisim yureyim benim

Tuba Büyüküstün

Sayfa Başı